KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY ROKU 2017

W końcu nadszedł czas na ulubieńców kosmetycznych roku! To w sumie w tym roku zaczęłam malować się i traktować to jak hobby a nie jak coś co trzeba zrobić żeby nie straszyć znajomych, tak więc odkryłam wiele perełek, o których mam nadzieję, chętnie przeczytacie.

1. Kamuflaż z Catrice  DO KUPIENIA TU
Na pewno już o nim słyszeliście. Miałam kilka podejśćdo tego kamuflaża w słoiczku, jednak fenomenu tego produktu nie rozumiem. A co do tego płynnego korektora - I"m in love! Nie wysusza, kryje, nie szczypie w skórę, jest dość wydajny i delikatnie ciemnieje na dłoni,  a na twarzy czegoś takiego nie zauważyłam. Ciągle zbieram się do kupna kultowego korektora z Narsa (klik), jednak trochę szkoda mi wydać tyle pieniędzy na korektor skoro jestem zachwycona z korektora za 16 złotych!  Co do mojego ulubieńca - polecam wklepywać go palcami, bo wydaję mi się że gdy pod okiem wklepuje go gąbką to traci wszystkie swoje właściwości.


2. Podkład z Estee Lauder Double Wear DO KUPIENIA TU
Kolejny kultowy produkt, cóż jestem przewidywalna... Ja jednak sądzę że podkład nie ma takiego bezbłędnego krycia i cóż, jest problem z dobraniem kolorku. Ja swój kupiłam przez internet i na szczęście trafiłam, jednak wiem że sporo osób ma z tym problem. Przed kupieniem tego podkładu, zdecydowałam się na próbkę podkłady z Kat Von D (klik) i bardzo się cieszę że to byłą tylko próbka! Tamten podkład był okropny... ale nie o tym mowa. DW wtapia się w skórę i trzyma się calutki dzień, jednak nie do końca lubi się z korektorami, więc trzeba nakładać go zanim podkład zastygnie (co dzieje się dość szybko) lub ewentualnie przed podkładem.

3. Beauty Blender DO KUPIENIA TU (ja mam tę wersję kolorystyczną)
Świetnie nakłada podkład, ładnie się domywa. Czego chcieć więcej? O, wiem! Nie niszczy się. Zawsze używałam tych gąbek z Real Techniques i ich żywot dobiegał końca dużo szybciej. Nie wiem co mam więcej o tej gąbce powiedzieć - na pewno opłaca się kupić ten oryginał.



4. Puder Bananowy i ryżowy z Wibo DO KUPIENIA TU
Za taką cenę jest to najlepszy puder jakiego kiedykolwiek używałam. Bananowy w dodatku ma żółty kolor, więc dodatkowo eliminuje widoczne zaczerwienienia na twarzy. Matują na wiele godzin, trzymają się twarzy, nie ścierają się - są najlepsze



5. Paleta Morphe DO KUPIENIA TU
Te palety są najlepszymi z tych wszystkich, które przetestowałam. Są dość tanie jak za taką cenę i są w stu procentach warte tej ceny. Czuję że to ich kolekcja powiększy mi się w 2018 roku. Maty fajnie się blendują, a te błyski! Naniesione na mokro są tak piękne, że nic tylko używać tej palety non stop. Jedyny jej minus to opakowanie - nie jest zbyt solidne

6.Lakier do Paznokci Golden Rose
Wszystkie lakiery tej firmy są świetne. Po moim uczuleniu na hybrydę, tylko dzięki nim moje dłonie są zadbane. Mi wszystkie lakiery utrzymują się krótko ale te dają radę 3 dni, co dla mnie jest długim czasem cieszenia się ładnym maniciurem


7. Kredka do brwi Manhattan
Tak, to dopiero jest hit! Na niej nauczyłam się robić brwi! Mimo że teraz zazwyczaj robię to pomadą, gdy nie mam czasu ta kredka jest zawsze dla mnie ratunkiem. Ma świetny kolor i super konsystencje - jeśli nie próbowaliście to szczerze polecam


8. Tusz do rzęs Eveline
Wszystkie tusze tej firmy to fenomenalne produkty. Są tanie, a to jedne z lepszych mascar jakich używałam. Jeśli jeszcze ich nie macie to jest wasz błąd! Na prawdę jeśli chodzi o jakość i cenę w tym rankingu to to jest fenomen nad fenomenami!


Okay, to wszystkie kosmetyki jakie chciałam wam pokazać. Jakie były wasze perełki w tym roku?








Komentarze

  1. Muszę wypróbować ten korektor z Catrice :) słyszałam, że świetnie kryje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie polecam! użyłam już z 6 opakowań :)

      Usuń
  2. Ten puder bananowy mnie zaintrygował, chyba go sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, tym bardziej że promka w Rossmanie coraz bliżej :)

      Usuń
  3. Podkład z EL uwielbiam, jak dla mnie krycie wystarczające ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz