Czekolada która nie tuczy? Recenzja Too Faced Chocolate Bar, czyli makijaż w zapachu czekolady


 Chyba każdy z nas kocha czekoladę. No bo jak jej nie kochać? Ja dziś przedstawię wam czekoladę która nie tuczy i którą na pewno już dobrze znacie. Jednak dziś poznacie moją opinię na temat tej palety, czyli zdanie kompletnego laika w makijażu. Chciałam paletę codzienną i po około miesiącu chyba jednak żałuję że nie jest to Sweet Peach, ale już wiem na co wydam pieniądze będąc znów w Sephorze. Do mojej jasnej karnacji i niebieskich oczu bardziej pasowałyby brzoskwinie. 

 No właśnie, chciałam neutralną, nude paletę do makijażu na codzień głównie. Czy ta taka jest? Niekoniecznie. Oczywiście kolory są aww (inaczej nazwać nie umiem, wybaczcie) to ja widzę tam siedem cieni których używam często. Kolor Strawberry bon bon (jasny róż)jest słabo napigmentowany (chyba jako jedyny) a myślałam że bardzo się polubimy :(
http://deliciousbeauty.pl/wp-content/uploads/2017/03/chocokol1.jpg - zdjęcie pożyczone stąd 

Cena tej palety? 205 zł. Cena Sweet Peach? 189. Dlaczego? Nie mam pojęcia! JEDNAK NIE ZAPOMINAJMY ŻE PALETA JEST SUPER, TYLKO CIUT ŹLE JĄ DOBRAŁAM. Cienie mają przegenialną pigmentacje (nie jest ona za słaba, ale nie jest też za mocna, tak, takie też istnieją). Pachnie czekoladą, jest wykonana z użyciem kakao, jasne, bazowe cienie są dwukrotnie większe od reszty cieni. Mamy dwa bazowe cienie (+ ten różowy) i 14 reszty kolorów. Jest 5 matów i 11 błysków (?). Opakowanie jest metalowe, porządne, zamykane na magnes, oryginalne i posiada duże lusterko które przyda się na wyjazdach. Paleta jest kompletna - zrobimy nią cały makijaż i dzienny i wieczorowy bez konieczności użycia innych cieni spoza palety. Do paletki dołączony jest mini katalog z trzema propozycjami makijażu jakie możemy wykonać przy użyciu tej palety, jednak jeszcze tego nie praktykowałam. Paleta nie ma w zestawie pędzla, ale te pędzle z zestawów nie zawsze warte są jakiejkolwiek uwagi.
Podsumowanie? Jeśli szukacie palety neutralnej, wielozadaniowej, w solidnym opakowaniu to ta jest godna zainteresowania. Nie sądzę że to ta jedyna (palety ze smashboxa są śliczne) ale warto o niej pomyśleć.

PALETA SMASHBOX

PALETA CHOCOLATE BAR

PALETA SWEET PEACH

INSTAGRAM - GORĄCO ZAPRASZAM

Komentarze